Ugrás a tartalomhozUgrás a menüpontokhozUgrás a lábléchez

Katonaközpontú ügyintézés

Szöveg: Csorba Katalin főhadnagy |  2013. július 17. 17:09

Kényelmesebbé és rugalmasabbá válik az ügyintézés az MH vitéz Szurmay Sándor Budapest Helyőrség Dandár állománya számára, mert július 12-én a parancsnoki állomány jelenlétében ünnepélyesen átadták a Humánszolgálati Irodát.

A Petőfi Sándor laktanya 4. számú épületének földszintjén rendkívül igényesen kialakított, több helyiségből álló irodakomplexum bejáratánál elhelyezett nemzetiszín szalagot Piros Ottó ezredes, a dandár parancsnokhelyettese és Magyar Ildikó őrnagy, személyügyi főnök együtt vágták át.

1595957153

Megnyitóbeszédében Magyar őrnagy hangsúlyozta: a most átadott Humánszolgálati Iroda megnyitása lehetőséget biztosít a dandár minden egyes dolgozója és hozzátartozóik számára, hogy kérdéseikkel, kéréseikkel, esetleges problémáikkal az alakulat humánrészlegének munkatársait személyesen felkereshessék, így ezáltal megvalósulhat egy, a korábbinál közvetlenebb „katonaközpontú ügyintézés".

Az irodába érkezők kérelmeiket, üdülési igényeiket, lakhatással, jogviszony-igazolással, egészségügyi, utazási és mobiltelefon-szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeiket két ügyfélszolgálati asztalnál intézhetik. Mindemellett az állomány tagjainak vagy hozzátartozóiknak arra is lehetőségük nyílik, hogy igény esetén diszkrét környezetben, elkülönített helyiségben vehessenek igénybe jogi, pénzügyi vagy akár pszichológiai szakmai segítséget. A kisgyermekkel érkezők számára nagy segítséget nyújt a központi fogadótérben kialakított gyereksarok.

A Humánszolgálati Iroda kedden és csütörtökön meghosszabbított nyitvatartási idővel, este 6 óráig áll az állomány rendelkezésére, a hét többi napján pedig munkaidőben fordulhatnak a katonák, közalkalmazottak és hozzátartozóik az ügyintézőkhöz.

1595957154

Fotó: Szabó Lajos zászlós