A honvedelem.hu az év honlapja
Szöveg: honvedelem.hu | 2012. november 27. 15:56A november 26-ai eredményhirdetésen kiderült: a marketingszakmának tetszik a megújult honvedelem.hu; az idén 11 éves „Az Év Honlapja”-díj 25 kategóriája közül honlapunk szerepelt a legjobb helyen a kormányzat kategóriában.
A díj átadóján a honlapot értékelve a zsűri kiemelte: „A honvedelem.hu egy rendkívül jó hangulatú, impulzív, kedvcsináló oldalként jelenik meg", amely egy jól kidolgozott emocionális kampány része.
Farkas Anikó, a Honvédelmi Minisztérium sajtófőnöke kérdésünkre elmondta: „azért kezdeményeztük idén a honvedelem.hu külső megjelenésének és szerkesztési alapelveinek megújítását, mert úgy éreztük, hogy korábban szinte kizárólag a katonáknak és a fanatikus honvédségi hírkövetőknek szólt. Miközben a szervezeti kommunikáció és információáramlás szempontjából továbbra is kiemelt szerepe van az oldalnak, mostanra – képzavarral élve – sokkal nyitottabbá vált a civil szemek és fülek számára is, a rengeteg fotó és videó pedig egyenesen vonzóvá tette az oldalt, a 21. századi fogyasztó igényeinek megfelelve. Megtisztelő, és nagy meglepetés volt az év honlapja díj elnyerése, úgy gondolom ugyanakkor, hogy a megszépült oldal és a mögötte álló rengeteg munka – amelyet ezúton is köszönök minden közreműködőnek – megérdemelte az elismerést."
Dr. Bozsonyi Károly, a honvedelem.hu-t működtető HM Zrínyi Nonprofit Kft. ügyvezetője hangsúlyozta: „hosszú munka áll mögöttünk, amely még az év elején kezdődött a honlapon elhelyezett elégedettségmérő kérdőív adatainak a begyűjtésével és a felhasználók véleményeinek a kiértékelésével. A honlap tartalma ezeknek az eredményeknek a függvényében alakult át, végül a megújult tartalom által diktált követelményekhez igazodva újraértelmeztük a dizájnt is. Úgy hiszem, megértettük a honlap látogatóinak igényeit, és – a Sajtóirodával szorosan együttműködve – fontos lépést tettünk a honvédség kommunikációjának megújításában."
A Magyar Marketing Szövetség Internet Marketing Klubja által kiírt pályázat elbírálási szempontjai összetett rendszert képeznek. A pályázaton szereplő honlapokat az azokon elérhető tartalom mellett az interaktivitás, az innováció, a dizájn, az impresszió és a navigálhatóság szerint is pontozzák.