Ugrás a tartalomhozUgrás a menüpontokhozUgrás a lábléchez

Egyszerű és hatékony – a Magyar Honvéd magazin legfrissebb számából

Szöveg: honvedelem.hu |  2017. március 14. 19:10

Ami nincs: várakozás, sorban állás, felesleges papírmunka. Ami van: gyors és kényelmes ügyintézés, akár az otthoni karosszékből.

1596028874
A Magyar Honvédség internetes ügyfélszolgálati rendszeréről Ballainé Krikker Zsuzsanna ezredessel, a HM Védelemgazdasági Hivatal Központi Illetményszámfejtő és Rendszerüzemeltető Igazgatóságának igazgatójával beszélgettünk.


Az ügyfélszolgálati rendszert két éve vezették be. Milyen ütemterv szerint folyt a fejlesztés?

Mára gyakorlatilag elvárássá vált az államigazgatás területén az elektronikus ügyintézés kiterjesztése, hogy a munkavégzéssel, a szolgálati tevékenységgel kapcsolatban szakszerű, hatékony és szükség esetén gyors segítséget kapjanak a munkavállalók az arra hivatott szakterületektől. A HM Védelemgazdasági Hivatal élére állt a fejlesztéseknek, s ennek eredményeként a HM költségvetés-gazdálkodási információs rendszerének (HM KGIR) bővítésével a tárca teljes személyi állománya részére kialakítottuk a jogviszonnyal, szolgálati viszonnyal kapcsolatos ügyek elektronikus intézésének lehetőségét. A rendszert először az önkéntes tartalékos katonák és munkáltatóik használták kapcsolattartásra; ez egyfajta tesztidőszak is volt. Azt láttuk, hogy a rendszer bevált, és 2016 januárjától már a teljes személyi állomány számára elérhetővé vált, beleértve a honvéd tisztjelölteket és az altisztjelölteket is. Az ügyfélszolgálati rendszer mára már mindenhonnan elérhető, használatáról és működéséről írásban tájékoztattuk a személyi állományt.

További részletek a Magyar Honvéd magazin március 17-én, pénteken megjelenő számában!